Nové turbodmychadlo Garrett 724930 Passat Leon Octavia A3 2.0TDi BKD Kvalitní turbodmychadlo TURBOrail

Kód: 270
5 hodnocení
12 230 Kč 10 107,44 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
20.4.2024

Nové turbodmychadlo pro vozy VW Golf Bora Polo Sharan Caddy Jetta Passat Touran, Seat Altea Ibiza Toledo Leon , Škoda Octavia Superb, Audi A3
2.0TDi 103KW BKD, BKP.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.

 

Kódy motoru: 2.0TDi 103KW BKD BKP. 

Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1500Kč zpět.

Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dílu: 724930, 03G253010H 03G253010J 03G253010JV 03G253010JX 03G253014H 03G253014HV 03G253014HX 03G253014J 03G253019A 03G253019AV 03G253019AV550 03G253019AX 03G253019H 03G253019HV 03G253019HX.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme, stejně jako výrobce TURBOrail novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy. 

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Všechna turbodmychadla
Záruka: 2 roky