Nové turbo KKK 54399700022 Golf Leon Octavia 1.9TDi 77kW Kvalitní turbodmychadlo TURBOrail

Kód: 289
4 hodnocení
12 300 Kč 10 165,29 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
14.11.2019

Nové turbodmychadlo pro vozy VW Golf Bora Polo Sharan Caddy Jetta Passat Touran, Seat Altea Ibiza Toledo Leon Alhambra Cordoba, Škoda Octavia Superb Fabia, Ford Galaxy s motory 1.9TDi 1,9TDi 77KW.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.

Kódy motoru: 1.9TDi 1,9TDi 77KW, BXE, BKC, BJB

Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1000Kč zpět. 

Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dílu: 54399700022, 5439880022, 54399700011, 54399880011, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Firma KKK používá radiální ložisko dvojité, rotující pro průměr hřídele 6mm a axiální se sedlem pro průměr 10mm. KKK se sice vyznačuje nepatrně lepší odezvou než Garrett, protože slabá hřídel lehčí, ale náchylnější. Nejtypičtější závada turbodmychadel KKK pro moderní motory TDi obecně je právě prasklá hřídel. Z praxe se ukazuje, že Garrett je spolehlivější a odolnější. Má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kompletní nové turbodmychadlo
Záruka: 2 roky