Nové turbo Garrett 713673 Octavia Leon Golf 1.9TDi Kvalitní turbo TURBOrail

Kód: 258
9 hodnocení
11 700 Kč 9 669,42 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
2.4.2024

Nové turbodmychadlo pro vozy VW Golf Bora Polo Sharan, Seat Altea Ibiza Toledo Leon Alhambra Cordoba, Škoda Octavia Superb Fabia, Ford Galaxy
1.9TDi 1,9TDi 66KW 74KW 81KW 85KW.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket. 

Kódy motoru: 1.9TDi 66KW, 74KW, 81KW, 85KW, ASV, AHF, ALH, AUY, AJM, ATJ. 

Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1500Kč zpět. 

Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dílu:
713673, 768329, 035253016L, 038253019A, 038253019AV, 038253019AX, 038253019N, 038253019NV, 038253019NX, 03G235014R, 03G253014E, 03G253014EV, 03G253014EX, 03G253014RX, 03G253016L, 03G253016LV, 03G253016LX, 1135819, 1556571, 6M219G438AA, 6M21-9G438-AA, YM219G438BA, 454232, 713672.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme, stejně jako výrobce TURBOrail novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy. 

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kompletní nové turbodmychadlo
Záruka: 2 roky